LULU KEBAB

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 193 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Lulu Kebab. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 20:32 heel lekker en vlot en vriendelijk. ik hou van de grote kapsalon. alleen zijn frietjes een beetje dik. Maar heel lekker.
17 mei 2026 om 17:55 Goede porties , lekkere vlees en snelle service!
1 mei 2026 om 18:08 het smaakte werd zoals altijd super lekker, de beste kebab zaak in omstreken!!!
19 apr 2026 om 21:13 Super lekker en heel snel geleverd
18 apr 2026 om 20:42 satéstokjes met frietjes en groenten , TOP ! !
11 apr 2026 om 17:28 Heel lekker en een aanrader
10 apr 2026 om 19:30 lekker maar niet meer warm, jammer
7 apr 2026 om 20:35 Ik schrijf nooit beoordelingen maar deze keer doe ik dat met veel goesting. Mijn bestelling werd tot aan mijn deur geleverd in een appartement op het 2de verdiep, met een lach. Maar nog belangrijker, alles was super lekker! Het doner broodje was super.
18 mrt 2026 om 20:18 was heel lekker en goed verpakt
13 mrt 2026 om 19:20 Lekkere kebab, jammer dat bezorging zo lang op zich liet wachten